Snart ska vi fira Katarina!

Hej. 

Ridpasset gick awsome idag! Jag har träningsverk och både jag och Svea var genom svettiga men det gick helt perfekt! Jag satt ner i traven hela tiden och jobbade henne verkligen mycket på volter runt alla dom där "läskiga" sakerna. Min mage fick jobba mycket och mina ben också, men vilket resultat det gav! Svea-fisen gick i form hela tiden! Nu menar jag verkligen att hon gick i form, inte bara att jag sågade ner henne för ajg red på långa tyglar men hon började trampa under sig och då kom nacken av sig själv. Jag är så nöjd med passet idag! 
 
Snart komme rlite vänner till familjen bland annat Klaudia och Julia. Och så ska vi fira Katarina. Jag har gjort en tårta till henne idag så blid på den komme rlite senare, det fick bli hallon smak på den och det bör ju smaka gott! Eller det hoppas jag i alla fall. 
Nu är jag nu duschad och väntar på att alla ska komma :) 
 
Det känns jobbigt att veta att imorgon vakanar jag sista gången med den kännslan "Idag ska jag gå till MIN häst" och ha med sig den kännslan att det är sista passet imorgon, jag får inte sabba det, jag ska rida bra med mycket kännslor för det passet komemr jag minnas länge.
 
Min nya favo mening,
 
People changes, things goes wrong, but remember..
Life goes on!
 
 

Kommentarer
Klaudia

Det var skit kul hehe

Svar: ja :d
Marta

2012-10-31 13:35:34

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0