Stallet lite senare idag + frågestund

Idag ska jag till stallet vid kl.20 för Emma jobbar över. Men det är lika bra för då kan jag följa med Katarina till Mandy vid kl. 17. För innan vi åkte till Polen så hann Katarina inte rida henne. Snart ska jag göra lite läxor så jag inte har jätte mycket att göra sen på slutet av veckan. Men jag hade visst inte missat så mycket i skolan. Jag hängde med på allt på lektionerna ;P 
 
Skulle ni kanske vilja ha en frågestund snart? Jag vet att det var inte så länge sen jag hade en men det känns som att det händer mycket nu så om ni har några frågor så är det bara att fråga! Om ni vill så kan ni också skriva this or that frågor. Ps! Om ni länkar eran blogg när ni skriver frågorna så får ni en länkning när jag svarar på dom ;)
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0