Vilo dag imorgon

Äntligen så har jag tid för att sitta vid datorn. Jag kom hem från stallet kvart över åtta och så åt jag, duschade, släppte ut Misia och fixade lite grejer i mitt rum. 
 
Ridpasset gick helt okej. Red i ungefär en halv timme. Hon var inte alls spänd trots att hon har vilat i över en vecka, vilket är bra ju! Imorgon är det vilo dag för Svea och alla hästarna i stallet. Så jag ska bara dit och mocka, fodra och så. Det aknske tar en timme men sen är ajg hemma och gör läxor. Ingen jätte rolig dag precis men onsdagar är mitt i "skolveckan" så sen är det bara två dagar kvar tills helg och det är ju kul! 
 
Jag är rätt trött nu så vi hörs imorgon, sov gött! 8)

Lilla Mackis!! <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0