2012-09-01

Godmorgon! 
Ni vet ju vad som händer idag, PROVRIDNING!!! Idag är jag mer taggad än nervös. Hoppas det går bra. Vi så åka och hämta Emma kvart i tolv och sen åker vi från stallet vid tolv. Nu ska jag fixa nåot tidsinställt inlägg för jag kommer nog inte komma hem för ens kl.17. Och så ska jag ju försöka mobilbklogga lite såklart :)
Vi får se uhr det blir, det kan vara idag som jag sitter på min ponny för första gången. Man vet ju inte. 
Sen när jag kommer hem så kommer ett inlägg men jag vet själv inte vad det ska handla om. Det får jag reda på sen efter provridningen. 
 
Ska ha på mig marin blåa ridbyxor, gul pikee, brun-begie strumpor och bruna skor. Och någon jacka. 
 
Hörs senare och ha en bra dag! :)
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0