2012-09-08

Godmorgon!
Blggade inte mer igår kväll för jag kom hem väldigt sent. Idag har jag städat hela rummet. Ville göra det innan Svea kommer så att jag har det gjort. Nu är det nästan bara 1 dag kvar. 
Testade Wen hårprodukter idag. Men håret har inte torkat än så jag vet inte hur resultatet blev. Dom luktade väldigt gott i alla fall :)
Vid 12 kommer mammas kompis och hennes bran och sen i eftermiddag kommer några andra. Så det kommer inte finnas mycket tid för bloggning men jag ska försöka så got jag kan. Igår var jag väldigt nöjd med statistiken! Men det skulle vara trevligt med någon kommentar då och då också. 
 
Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0