2012-09-13

Godmorgn!
Igår så blev det en lite stressig kväll för när jag hade gjort SO-läxan så kom ja plösligt på att det ska vara fotografering idag!! Så det var typ bara "Vafan ska jag ha på mig?!"  Så jag letade kläder i typ en timma. Men jag hittade något som var okej till slut. Nu har jag precis duschat och målat naglarna, så dom hålle rpå att torka nu.
Ska fixa ögonbrynen med. Och så tar jag med plattången istället och så plattar jag håret i skolan :) 
Annars så är det inget så där speciellt idag. Skolan, SO-förhör  oc sen typ som vanligt, stallet.
Förlåt för att jag inte bloggade mycket igårkväll men jag hade verkligen panik, haha!
Men nu måste jag gå så hörs sen när jag är hemma!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0