2012-09-15

Godmorgon!
Idag är det stall och stall på hela förmiddagen och lite på eftermiddagen sen också. Första ska vi till Mandy, Katarina ska rida. Det var länge sen vi var där. Men jag har faktiskt haft fullt upp med Svea och läxor så jag har inte hunnit att följa med dit och Katarina klarar inte av henne själv ännu. Men snart så kan hon nog åka dit med bara mamma och pappa.
 
Sen ska jag till Svea. Vid 14 tiden ungefär. Jag ska rida henne, för hon vilade ju igår. Och jag tänker vara bestämd från början, som förra gången. För då gick det helt awsome! Hoppas hon sköter sig lika bra idag.
 
Sen efter stallet så vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Om vi inte ska till stan eller  någon annanstans så blir det läxor. 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0