2012-09-22

Godmorgon! Dagens plander är:
 
* Följa med Kataraina till Mandy, förmodligen vid 11.
 
* Sen stallet pyssla om och rida lilla Svea!
 
* Och efter det så komme rkanske Klaudia om hon inte kommer så är det läxor
 
Fick lite frågor till frgestunden så jag svarar på dom nu :)
 
Frågorna från Alice som bloggar på http://superponnyns.blogg.se/
 
hur högt har du hoppat? 85 cm, men jag har inte ridit så länge ;)

hoppning eller dressyr? Hoppning! Men dressyr är också kul :)

din bästa vän? Klaudia och mina bästa vänner i skolan.

om du fick köpa en enda häst i världen, förutom din foderhäst, vilken häst skulle det vara då? Om jag fick pengar till att köpa en egen häst och kunde välja vilken häst som helst så hade det varit Flying Samantha ♥ Hästen med den enormt stor personligheten och den vackraste häst jag någoonsin har sett ♥

Här är hon, Flying Samantha ♥

 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0