Allt fixas

Idag var jag i stan och köpte svart träns, tredelat bett och läder puts grejor! Fixat tränset, putsat det med tvål och balsam för att det ska bli mjukare och få et skydd mot smutset. Har fixat lite små grejer som handukar, läder tvål och balsam, svampar, trasor och lite sånt. Jag la det i en låda/väska. Ska nog till stallet och fixa allt på tisdag. Ska lägga inte torv i boxen, lägga in alla mina grejer i sadelkammaren, putsa sadlen som jag får låna och så :) 
Det är faktiskt rätt mycket grejer som har samlat på sig! Ska fota det nu så lägger jag upp bilder på allt om en stund :)
 
Jag är såå glad!! Det känns mer verkligt nu. Det som man har drömt om när man har gått runt på häst affärer innan är att man någon dag kommer hit och ska köpa egna häst grejer till sin häst! Jag har tårar i ögonen nu. Det ÄR verkligt. Min ponny kommer i helgen! Jag har lyckats, med det som många bara kan drömma om! Nu har jag fattat det! Svea kommer i helgen!! 
 
I love my life!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0