Ännu högre!

Bra! Statistiken har blivit ännu högre! Nu vet jag i alla fall att det finns vissa personer som vill läsa om mitt liv. Eftersom statistiken har legat bra under dom senaste veckorna, eller faktiskt någon månad nu. Men det stiger upp åt hela tiden. Det skulle vara kul med några kommentarer ibland också. Ni kommenterar ju ibland men inte så ofta :) 
 
Jag är riktigt trött idag. Men imorgon blir jag förmodligen ännu tröttare. Både skoljoggen och kanske ridning imorgon. Satt och läste i min svenska bok lite nu. Nästa vecka ska vi typ vara klara med redovisningen av den och jag har läst 30 sidor, hahah! Så jag vet ju vad jag ska göra i helgen! Tills tordag har vi SO läxa, det är rätt mycket på den läxan och rätt tråkigt med. Tills fredag har vi franska läxa, kunna berätta om min skoldag utan till. Ja, denna veckan är det typ bara sånadär "komma ihåg" läxor, för tills imorgon har vi engelska läxa, och det är också sånt man ska komma ihåg, glosor och lite gramatik. Veckorna börjar bli rätt tuffa nu. Med Svea också. Men som sagt, mitt val, jag vill och ska ;) Så det är bara att köra på! Man får ju belöning när man kommer hem från skolan (stallet och Svea).
 
Super trött nu så godnatt!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0