Finaste

Nu tänkte jag skriva ett sånt där inlägg om dom finaste ABCD ponnysarna och storhästarna. Säger en som jag har träffat och en som är en sån där "känd" häst, om jag kommer på någon då :P
 
A-ponny

För det första så är det ju Mandy, en sockersöt svart liten a-ponny!!
Sen vet jag nog ingen annan ..
 
 
B-ponny

Då väljer jag helt klart Bellman!
 
Och sen en ponny som min lillasyster red för ett tag sedan, Filip :) Har ingen bild.
 
 
C-ponny

Macken såklart!
 
 
D-ponny

Vilken tror ni jag väljer nu? Svea!! Det var ju sååå svårt att lista ut hahah! :P Ni får en bil på henne är hon har kommit, jag lovar ;)
 
 
Storhäst

Flying Samantha utan att tveka!



Och andra plats går till Desperado. Biffen! Om han var en människa så skulle han ha mycket muskler och magrutor :) Hästen jag blev kär i hahah! Kolla bara på han! Vilken snygging!! 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0