Good

Statistiken är på toppen idag! Super bra jobbat hörni! Tack för att ni besöker, läser & kommenterar. Jag gör så kan jag kan. Men det är ju rätt kul att folk vill läsa om mitt liv. Och jag får ju bra motivation när jag ser att ni läser! Så då komme rjag att blogga ännu mer.
 
Kom hem från stallet för en stund sen. Nu ska jag slänga in schabraken i tvätten och gå och duscha. Men just det, jag skulle ju berätta va jag gjorde i stallet också, haha. Idag så hoppade vi över ridningen och så longerade Emma henne med "gummi snoddar" eftersom hon hålle rpå med huvuden så himla mycket så sa Emma att det kan vara bra för henne. Så jag hoppas att det går bra att rida imorgon. 
 
Måste gå nu, hörs om en halvtimme!

Kommentarer
Anonym

jag gör så gott jag kan*
fin blogg

Svar: Tack så jätte mycket!! <3
Marta

2012-09-17 21:03:43

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0