Inte alls godnatt

Det blev inte alls godnatt, hahah! Bloggae lite till ;) Har inpackning i håret nu istället för imorgon för vi ska no till stan imorgon på förmiddan, då bör tiden gå fortare imorgon. Men jag ska ha kvar inpackningen tills kvart över. 
Nu ska jag fixa naglarna lite. Och försöka läsa lite i svenska boken. För jag vill verkligen ligga bra med skolan innan Svea kommer så att jag är lite i för väg och så att jag inte ska ligga efter sen. Jag vet att det kommer bli mycket jobb med både häst och skola. Och 8:an det är då det kommer in mest läxor, svåraste året på högstadiet säge rmin lärare. Förra veckan så var jag lite tvecksam eller inte tvecksam utan lite stressad och nervös för ajg var lite osäker om jag skulle klara av allt. Men jag ska fixa det. Ett nytt liv börjar. Ett hästliv. Tempo på vardagarna och inte mycket ledig tid, eller jo, jag kommer ju lägga ner min lediga tid på stallet och Svea. Men jag vill det. Det är mitt val. Jag vill att mitt liv ska se ut såhär. Men jag har allt väl planerat, så jag kommer inte behöva stressa utan har en schema i uvudet på hur mina dagar komemr se ut. Det kommer bli bra!! Jag har kommit en bra bit på mitt mål. Jag ska få en häst, det är inte alla som har möjlighet till det. Jag uppskattar verkligen all hjälpen från mina förlädrar, utan er skulle jag inte komma dit jag är nu ♥
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0