Jag är glad ♥

Nu är jag hemma! Svea skötte sig jätte bra! Vi longerade med sadel och träns på. Emma hjälpte mig och lärde mig lngera lite (jag har bara gjort det 2 gånger innan). Hon är väldigt cool i beteendet så hon brydde sig inte så mycket om traktorer och andra hästar och den nya platsen. 
Först så mockade jag hennes box när jag kom dig och sen tog jag inte henne och myste och borstade. Sen så gick vi ner till paddocken och longerade i ca. 15 min. 
 
Det känns bra och jag är nöjd och trivs, första dagen i det riktiga hästlivet är snart slut men imorgon började det om! Med nya utmaningar! :D
 
Men imorgon är det ridning som gäller. Jag komemr nog bara skritta. Och en grej som vi över på mycket nu är att lyfta hovarna och flytta sig åt sidan när jag borsta och sånt :) Det går framåt! Gick mycket bättre efter jag hade longerat henne än innan!
 
Bjuder på några bilder!



Det här kommer bli awsome! <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0