Jag är tillbaka

Nu kan jag inte hålla mig längre. Känner att jag måste blogga. När man har bloggat varje dag i nästan ett halvt år så bler man typ lite beroende. 
 
Nu ska ni få veta vad det är som händer. Det är så att Svea ska åka tillbaka till sin ägare så fort hennes ägare har hittat någon stallplats till henne. Hon åker tillbaka pga. olika anledningar. En av dom är att det inte var rätt häst till mig, tyvärr. Hon är söt, snäll och kommer alltid vara underbar och jag kommer alltid minnas henne eftersom hon är min första "egna" häst. Eller ja, inte egna men ni fatatr ju vad jag menar, hon gav mig den kännslan man får när man har en häst att sköta om varje dag och bestämma över den. Men tyvärr, saker ändras. Så jag får säga hejdå till lilla Svea och försöka komma tillbaka till medryttar livet ett tag till. Sen kanske till våren så kanske jag ska försöka att skaffa egen häst igen. Visst, det är ju lite synd. Och det det komemr göra ont att säga hejdå till henne men det är bättre att göra det nu med en gång när jag inte är så där jätte van vid henne, eller så. Livet går framåt och det är bara att fortsätta men avsluta detta kapitlet.
Så! Nu vet ni det. Nu kan jag blogga som vanligt igen. När Svea har åkt så får jag försöka att hitta någon annan häst som jag kan rida. Det borde gå att hitta någon. 
 
I remember you forever ♥
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0