Lite gjort

Nu är i alla fall lite av läxorna gjorda. Jag klarar nog av det, även om det är mycket. 
Nu ska jag kolla lite bloggar och lite så. Sen sova och imorgon till skolan sen hem äta fixa läxor, packa alla grejer som ska med till stallet (det blir nog rätt mycket ändå) 1 hel biltema kasse(den är typ lika stor som ikea kassarna, dom blåa alltså), en väska fylld med handuskar, läder puts grejer, svampar, trasor, sen ska tränset med, ryktlådan och mina rid grejer (hjälm, väst, reflex västar, spön, handskar och regn byxor). Det kommer bli mycket hahah! Men det ska med, tur är ju att jag åker bil. Annars så skulle jag inte kunna ta med allt på en gång. I stallet ska jag göra i ordning boxen (slänga in torv, det kommer bli många kärror med det, putsa sadlen ordenkligt för den är riktigt smutsig och lägga i ordning allt i sadel kammaren. Det är planerna för morgondagen :)
 
På onsdag så blir det ju skola och läxor, som vanligt :/ Sen ska jag med Katarina till Mandy och hon ska rida. Så jag kollar på och hjälper henne lite och så. 
 
Torsdag ska jag antingen till stan för Katarina ska på teater men om det blir så att jag har mycket läxor kvar så stannar jag hemma och fixar det.
 
Fredag vet jag inte riktigt. Vi får se.
 
Och helgen, ja, då kommer Svea!! Taggar!! Taggar!! Hoppas att dagarna går snabt nu!
 
Hörs imorgon!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0