Lite mera svar

Har fått några mer frågor från My som bloggar på http://www.nattstad.se/myekb%C3%A4ck
 
Sminkar du dig till skolan? Ja, lita. Foundation, puder och mascara :)

"Diggar" du någon kille på skolan i sånna fall vem? Kanske det .. ;)

Favvo färg lila och orange typ :P

Favvo häst Svea och Flying Samantha

Varför började du blogga? Det vet jag faktiskt inte. Började läsa lite bloggar och sen så ville jag med börja blogga :)

Vad heter de där du har bloggen på? blogg.se

Tycker du att jag ska göra videoblogg på svaren elr skriva de? Jag gillar mer att läsa svar men det är ju ditt val :)
 
Tack för frågorna My!

Kommentarer
Frida G

Sv: haha jag också ;)

Svar: :)
Marta

2012-09-22 13:06:52
URL: http://fridaannas.blogg.se
Anonym

Nej inga fler frågor men jag ska säga till polarna i skolan i mon! :)

Svar: oki :)
Marta

2012-09-23 20:27:08
My

Nej inga fler frågor men jag ska säga till polarna i skolan i mon! :)

Svar: oki :)
Marta

2012-09-23 20:28:03

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0