Lite svar

Frågorna från Malin:

* Hur många schabrak har du? 
6 stycken :)
* Hur många hästar har du haft? 
Inga och Svea är inte min egna häst helle rutan jag lånar henne. Men jag ahr haft några medryttar hästar och ridit på ridskolan. Men jag hoppas på att Svea blir min till våren :)
* Favorit märke inom hästvärlden? 
Mountain horse! <3 Och HV polo på andra plats!
* Hur många rosetter har du? 
1, hihi! Från en blåbärshoppning ocks. Men det kanske inte är så konsting eftersom jag inte har ridit så länge.
* Vad är ditt motto? 
Follow your dreams and believe in yourself
* Vad skulle du göra om du fick 1 miljon?
Köpa Svea, shoppa för 10 000 och spara resten för framtiden!
 
Tack för frågorna och fråga gärna mer! :)
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0