Måste köpa bett

Nu är jag på väg till stan. Det gick jätte bra att rida. Men jag tror att hon behöver större bett. Så nu är jag på väg till stan och ska köpa ben reflexer oh bett om jag hittar något som skulle kunna passa. Tolv oh en halv är nog för stort men elva och en halv är för litet men jag vet inte om dom har tolv. Ja men jg får ju se. Tog hem schabraket idag. Det var rätt smutsigt så jag måste slänga in det i tvättmaskinen ikväll. Dör schabraken som jag beställde har inte kommit än men dom bör komma på måndag :-)

Kommentarer
ellen

Hej! Läste lite inlägg idag igen, kan du inte lägga in lite fler bilder på Svea??:)
/Ellen

Svar: Hej! Vad kul att du läser min blogg! Visst jag ska försöka lägga upp mer bilder på Svea, så fort jag har tagit några fina :)
Marta

2012-09-15 20:21:19

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0