Snart till stallet!!

Nu är jag hemma en stund. Ska göra engelska läxan nu. Det bör väl gå rätt fort hoppas jag. Sen ska ajg ju till stallet och fixa allt. Jag tar med mina grejer. Det verkade vara väldigt lite grejer men nej, det ahr samlat på sig lite :)
 Det är allt som ska med:
Lite suddig och dåli bild haha, men ni ser nog.
Av det är allt till min fina hela biltema kassen är full med grejer till Svea och så ligger tränset i den gula väskan. I resten av den gula är det spön, handskar, chaps och hjälm. I den rosa finns rena trasor, handukar, svampar, läder puts grejer och sånt :)
 
Nu har jag nästan allt jag behöver. Måste bara köpa några schabrak till och om ett tag benskydd med.
Hörs sen när jag har kommit tillbaka från stallet!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0