Tjur tant!

Svea har varit lite tjurig dom två sista dagarna. Och nu märker jag verkligen att hon är en häst med egna ideer och inte att hon står som man ställer henne, om ni fattar vad jag menar, haha! Nee, men hon har verkligen blivit tjurig och hon ger inte upp med att dra i bettet hela tiden när man rider. Hon är väldigt envis, den lilla damen! Men det är jag också! Så hon kommer inte få vinna. Ridpasset gick lite sådär idag. Hon drog inte lika mycket som förra gången men det var inte lite heller. Mamam försökte fota idag men eftersom hon drar så himla mycket så blev nästan alla bilderna suddiga. Sen så är det ju rä
tt svårt att fota i ridhuset på kvällen då juset inte är så där jätte bra. Men här får ni några bilder som blev så att man ser vade det är på bilden i alla fall :)
 


Bry er inet om min sits då jag redan vet att den är helt kass men nu måste ni också förstå att det är rätt svårt att ha en bra sits när man har en lite tjurig och envis ponny som drar med huvudet nästan hela tiden. och det är inte heller för att jag håller i henne då hon gör det på långa tyglar också. Men vi får ju jobba på det och försöka få ort det så fort som möjligt men vi ska ändå inte skynda på oss utan ta det lugnt! 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0