Viktigt på en blogg?

Nu har jag säkert träffat Svea. Undrar bara vad jag tycker om henne? Hmm, men det får ni (och ja hahah) veta på sedan. Eftersom kl. är bara 09.38 när jag skriver det här inlägget. 
 
 
Som rubriken säger, vad är det som är viktigt för er på en blogg?
Jag försöker ju bli bättre hela tiden så det skulle ju vara kul med lite tips. Så att jag kan förbättre mig och så jag vet vad det är ni gllar bäst med min blogg.
Det som jag tänker på är:
  • att blogga lite varierat, inte bara dagens ridpass. 
  • att försöka få med så mycket text som det bara går.
  • försöka få med mycket bilder, helst nya. Det vet jag att jag är rätt dålig på nu men min mobil är lite som den är nu så den vill inte sammarbeta så ofta. Men jag ska försöka få den att skärpa sig hahah!
  • uppdatera så ofta jag kan. Det måste jag bli lite bättre på känner jag. Men nu är skolan har börjat så har jag inte riktigt vant mig vid allt än så ja är lite öat nu ;P
  • ger er läsare chansen att bestämma vad ni vill läsa om. 
Det är nog allt jag tänker på. En grej som jag skulle bli jätte glad är on ni skulle börja kommentera mer. Och jag har tröttnat på kommentarer så som "Fin blogg, kolla gärna in på min". Det är typ inte som en kommentar. Det är bara någon person som råkade komma till min blogg och kommenterar så bara för att få mer läsare på din blogg. Jag skulle jätte gärna vilja ha mer kommentarer om vad ni tycker och så. Tex så som "Den här bilden var inte så fin", "Vad bra att det gick bra på ridpasset", "Jag tycker att det här schabraket är i snygg modell men jag gillar inte färgen", "Kan du inte skriva något inlägg om sadlar", " Det skulle vara kul om dy ville skriva lite om vad du tycker om märkes grejer" och så vidare, och så vidare. Såna kommentarer skulle jag vilja ha nu. För nu har jag bloggat i flera månader och ni som läser bloggen ett tag känne rnog mig lite nu. Så ni kan säga vad ni tycker. Oavsätt om det är positivt eller negativt. Jag kan ta negativa kommentarer också. För jag vet ju att alla kan inte tycka likadant, alla har sina egna åsikter. 

Men så klart det är ju lite roligt med om ni länkar eran blogg så lovar jag er att kolla in på den och kommentera något :) Men jag skulle verkligen vara mycket tacksam om ni kommeenterade mer! Och båga säga era åsikter! Jag vill läsa dom! =)
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0