2013-01-09

"God"morgon. Är helt död idag. Orkade inte stiga upp. Men vad ska man göra? Man måste ju vänja sig vi att skolan  har börjat och att man måste gå upp vid sju. Hoppas att jag blir lite piggare snart, för om jag ska vara sån hela dagen så blir det ingen bra dag. Men idag ska jag lägga mig mycket tidigare än vad jag gjorde igår. La mig ändå inte så sen för kl var 22.30 men idag ska jag lägga mig minst en timme tidigare för att kunna vara normal på dagarna. Dagens planer vet ni nog redan. Skola om en timme och sen när jag komemr hem så ska jag bara äta, byta om och åka till stallet. Komemr hem vid kl. 18 för att kunna göra lite av läxorna idag. 
Förlåt för ett inlägg om allt och inget men jag är trött..
 
Ps! Ska försöka lägga upp lite nya bilder på Samantha som jag tog igår, stog i hennes box i en halv timme x)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0