2013-01-13

Godmorgon!
Förlåt för att det inte blev så mycket update igårkväll men jag kollade på film med mamma och lillasyster. Först letade vi efter en film i 2 timmar, sen när vi hittade en vi ville se så laggade den :/ Så vi fick leta igen, och till slut blev det Hannah Montana the movie, hahah! x)
 
Idag ska jag bara vara hemma och fixa allt som behövs fixas. Städa och lite sånt. Ska även försöka skriva ett längre inlägg idag. 
Igår funderade jag riktigt seriös på att börja blogga på nattstad.se, var så sugen på att kunna tjärna lite pengar på min blogg. Så jag tänkte flytta öve rminn blogg dit. Men sen så känndes det inte som att det skulle bli bra. Men jag kanske ska skapa en blogg där men ha kvar den här bloggen. Jag tänkte skapa en skvaller blogg där! Vad skulle ni säga om det? En till skvaller blogg i ridsportsvärlden? Jag läser nästan alla dom stora hästbloggarna, är väldigt väldigt intresserad av ridsporten och dess utom s har jag tänkt på det innan men det blev aldrig något av det, men den här gången tror jag att det kan bli bra ;)
 
Vad säger ni, vill ni ha en till skvallerblogg i ridsports-bloggvärlden som är skriven av mig?

Kommentarer
hannah

sv: ja det är superkul! :D

2013-01-13 13:57:46
URL: http://hannosh.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0