Dag 1 – Lite om mig själv

Ja, vad ska man skriva.. Jag är en tjej på 14 år. Älskar hästar. Är lite blyg och tyst med folk jag inte känner men sen är jag helt tvärt om, haha! Jag försöker vara snäll, vet inte om jag lyckas? Är en ambitös person, bryr mig om framtiden & mitt liv så jag vill att allt ska bli rätt och så som jag har tänkt mig. Där emot bryr jag mig inte alls om cpiga människor som bitch blickar en hela tiden och tror att dom är något bättre, tar inte åt mig skit alls. Jag är väldigt envis, ger inte upp så lätt. Har bra tålamod och är lugn, men om man kommer över gränsen då j*klar! Har typ inget fritidsintresse för utom hästarna. Eller jo, jag gillar kläder som dom flesta tjejer i min ålder. Finns nog inte så mycket mer att skriva om mig. Nu fick ni en kort och intensiv beskriving om mig, haha!
 
 

Kommentarer
❤ w i l m a ❤

sv: ja det var en fin blogg du hade :)

Svar: Tack!
Marta

2013-01-03 11:27:13
URL: http://wilmalinneas.webblogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0