Dag 4 – Det här stör mig

*Det som stör mig allra mest är människor som tror att dom är bättre än alla andra, såna riktiga bitchar som sitte roch bitch blickar en hela tiden och så fort dom får tillfälle att dissa en eller så, så gör dom det. Det är rätt störande men jag är ändå en sån person som inet bryr mig så mycket, jag ignorerar såna personer och det gör dom bara arga att någon är "starkare" än dom. 
 
* När jag är trött så är jag jätte lätt att iriterra och när jag är trött och iriterrad så kan jag bli riktigt arg, även om personen egentligen inte har gjort något störande/jobbigt mot mig. Det kan vara rätt störande när jag blir sån :/
 
* En grej som stör mig rätt mycket i skolan är att om det är någon od mat som patatisbullar, vilket är rätt gott på min skola. Så tar aalltid små ungarna typ 20 stycken och sen äter dom 5 och slänger resten. Så sen när vi kommer, så finns det oftast inga kvar så då får vi "rester" från dagen innan..
 
* Det sista som stör mig och som jag kommer på just nu är att man inte bestraffas ordenkligt efter att man har plågat djur. Djur pågeri är verkligen inget roligt och sen så får dom som gör det ingen bestraffing typ. Jag tycke ratt det borde vara likadan straff som det är om man dödar en människa.
 
 

Kommentarer
Frida -Gratis bloggdesigner

Fin blogg du har:)

Svar: Tack!
Marta

2013-01-09 18:25:01
URL: http://fridaaaxelsson.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0