hej hej

Kommer inte på någon bra rubrik så ni får nöja er med denna tråkiga rubrik, haha!
Så skönt att skolan har börjat nu, man kommerin i rutinerna igen, umgås med kompisar och lever det vanliga livet igen. Ska försöka komma igång så myckt jag kan emd min ridning och ska försöka åka upp till stallet ofta. Är så fet nu efter lovet, jag måste verkligen banta nu, haha! Har aldrig vägt så mycket innan, men jag har ju blivit några cm längre också. Så jag ska försöka vara i stallet nästan varje dag nu, kanske inte nu den första veckan men nästa vecka vill jag vara i stallet minst 5 gånger. 
Ska snart till ridskolan, åker om 45 min. Ska dit lite tidigare idag så att jag kan mysa med hästarna lite, prata med kompisarna och så. För tiden räcker aldrig till nu när jag bara är där en gång i veckan. När jag kommer dit sså brukar det vara ca. 15 min innan lektionen börjar och då hinner man bara säga hej till alla, fixa i odning hästen och ta på mig själv mina grejer. Det är faktiskt en grej som jag saknar rätt mycket. SKulel vilja kunna åka upp till ridskolan lite oftare för jag har ju många vänner där, ganska så nära vänner och vi hinner aldrig prata, så jag vet kanppt hur det är emd dom längre. Sen hade det ju vari mycigt att kunna lägga ner 10 min på varje häst, bara gosa, för jag har saknat dom också. Men men, det är ju 20 km till ridkolan så jag är bara där när jag rider, men idag blir det lite mer tid än vanligt :) Vi hörs sen när jag kommer hem!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0