Inga mål för 2013

Hej hej! är lite trött idag för jag gick och la mig vid kl 4 i morse/natt, haha! Men det var roligt :)'
 
Nu är det nytt år, 2013, roligt. Brukar alltid ha mål för varje år men i år har jag faktiskt inte det. Då 2012 var ett väldigt strassad år, har inte haft så mycket tid. Vi har varit i Polen typ 10 gånger och dte var rätt jobbigt. Man var efter i skolan hela tiden. Sen har jag satt så press på mig själv för att lycka bra med allt i skolan. 2013 vill jag bara planera bättre, och chilla ta allt som det kommer liksom. Har inga planer på att skaffa egen häst, det passar mig inte. Jag vill rida på ridskolan och ha medryttar hästar vid sidan om, det trivs jag med. Sen om jag komme rut på någon tävling i år, det får vi se, lägger ingen press på något (kanske skolan, vill få C i det flesta på slutet av 8:an, men det blir nog inte så svårt) komemr verkligen bara ta livet som det kommer i år. Inte stressa, det är målet. För jag är sån människa som älskar att planera, men om någonting inte blir som det ska tex. att jag kommer till stallet 10 min för sent, det kan sabba hela min dag för då försöker jag ta igen dom 10 min och då blir jag jätte stressad, det är min som räknas, haha! Nee, men jag får lugna mig mer i år. Annars har jag inga mål för 2013.
 
 

Kommentarer
Peppbloggen

Sv: Tack så mycket!! :D

Hoppas allt är bra med dig och att du har hade en jättebra nyårsafton!!

Svar: Det hade jag! :)
Marta

2013-01-01 23:18:09
URL: http://peppningsbloggen.blogg.se
Emma

Fin blogg

Svar: Tack!
Marta

2013-01-02 01:42:18
URL: http://thetoprider.blogg.se
Märta

Det kommer att gå jättebra att få C i allt! Så länge man inte sätter för hög press på sej själv! :) Ha det så bra och Gott nytt år! :D

Svar: Ja, det hoppas jag! Tack, detsamma! :)
Marta

2013-01-02 10:58:29
URL: http://hhaasstt.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0