Klar med SOn!

Kom hem från stallet kl. 18. Gjorde SO läxan och sen duschade jag, därför så sen update. Det blir lite så nu på vardagarna när jag är i stallet nästan varje dag. Däremot tycker jag att mina inlägg har blivi bättre nu. Länge och så. Det blir liksom inte bara "Nu äter jag frukost" och sne en bild utan jag skriver rätt mycket när jag väl får tillfälle till det. Men jag ska försöka ta igen med updateringen på helgerna. Ska lägga upp lite nya bilder på Samantha som jag sa innan men jag hinner inte göra det. Ska fixa det på fredag för då ska jag bara vara hemma efter skolan. Man är ju lite trött nu efter skolan och sen stallet men det är skönt att komma igång med det vanliga livet igen tycker jag! :) 
Ska försöka skriva mer vettiga inlägg i helgen, om något slags ämne och inte bara om mitt liv, för det är ju roligare att läsa lite annat också. Nu ska jag bara läsa lite bloggar, skriva ett tidsinställt inlägg till imorgon och sen sova. Så vi hörs imorgon! Godnatt =)
 
Älskar bilden!

Kommentarer
louize

svar till marta:
jo jag minns många händelser sen ja var barn och mina syskons berättelser, jag ser än idag.. eller känner mest närvaro!
vilken portal använder du dig av som räknar statistiken?
det har ja inte tänkt på.. ja känne rmig så liten o skakis då ja är breve en häst och dom kan väl känna på sig de om ja int vet fel?

äre din häst?

kram

2013-01-09 21:11:21
URL: http://shapeful.vimedbarn.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0