Efter ridningen på Bramin

Förlåt för dålig update idag men har inte aft lust att blogga. Tavk för kommentarerna och alla som har besökt bloggen! 
Jag red Bramin idag. Det gick bra, bättre än på Paradisso. Men ändå inte lika bra som det har gått på Desperado, men jag ska ju rida han imorgon. Så det kommer säkert gå awsome!
Idag så hoppade vi lite. Det var ett kryss på kanske 60 cm? Och innan krysset så låg det 4 bommar på marken. Det gick jätte bra! Är inte rädd när jag hoppar och det känns som att det kan vara hoppning som är min grej ;) 
Mamma har fotat en massa både idag och förförra gången och hon ska fota imorgon med. Så ni kan vara berädda på en STOOOOR bild bomb :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0