Efter sista lektionen nu

NU har jag ridit sista gången här i Polen, för jag ska ju hem imorgon kväll. Red såklart min underbara Desperado <3 Fina pojke! Han var busig och tack en gång men det var bara kul :D Hahahh! Älskar typ ALLT i han! Det är 35 grader varmt idag, i skuggan alltså så jag orkade inte galoppera idag. Sen så spolade jag av han efter ridningen och då stog han och drack från vatten slangen! Hahahah! Lite roligt såg det ju ut! Sen när jag var klar med han och tog in han i boxen, då la han sig ner och rullade. Så söt är han! Han fick ju plats med att rulla i boxen för hästarna på ridkolan här har boxar som är typ dubbelt så stogra som boxarna i sverige. Sen har dom halm underlag, MYCKET halm! Så mjukt har dom ju också i boxarna :) Kommer längta efter Desperado men jag kommer ju att åka till Polen i september eller november också, då ska ja säkert rida han igen :D <3 Ha det bra!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0