Inte orkat xD

Har inte orkat blogg igår ;P Och ida ska jag packa och fixa allt inför resan :) Ska ju till Polen imorgon, åker på förmiddagen. Men jag vet inte när jag kommer fram för nu börjar fotbols EM och det är fullt med bilar och folk överallt i Polen och på väg till Polen för det börjar ju redan på fredag. Det som jag gjorde igår ska ni få reda på en annan gång då det inte gick riktigt som jag har tänkt mig. 
Jag hinner inte blogga mer idag. Imorgon kan jag mobil blogga på väg till båten och sen så bloggar jag mer i Polen. För jag ska ha med mig min data. Klarar mig inte utan den i 3 veckor ahah xD Så jag ska blogga under tiden i Polen med :) 
Nu ska jag snabbt iväg en sväng till Klaudia sen bara hem å packa och fixa allt.
Hörs när jag är i Polen! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0