Kan typ inte gå i koppel?! :/

Är hemma nu! Har gått ut en runda med hunden. Han kan typ inte gå i koppel. Han drar jätte mycket i kopplet, sen så snurrar han i sig i kopplet. Hahahah! Dumma vuvve! 


Mina inlägg ser så tråkiga ut :/ Typ inga bilder, kort text och så. Men en grej som jag faktiskt inte har tänkt på är att ni inte har sett någon bild på mig. Men jag låvar er, DET KOMMER! Men när jag känner för det, inte nu. Kanske till hösten, alltså september, november om det blir som jag har tänkt mig. Då får ni en bild på mig och min första häst.. Åååååhhh! Längtar så sjukt mycket! Går bara runt och tänker på det hela tiden. Hoppas verkligen att jag får en fin pålle till hösten! 


Är det någon som vill göra länkbyte förresten?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0