Länkbyte någon??

Statistiken är inte så hög nu när jag är i Polen och inte bloggar så mycket :/ Men jag ska försöka blogga mer nu. Och jag tänkte att någon kanske ville göra ett länkbyte?? ;)
För då får man ju förmodligen lite mer läsare :) Så om någon vill byta länkar så är det bara att kommentera och skriva din blogg adress och så länkar jag din blogg sen länkar du min :)

Här får ni några bilder på hästarna från ridskolan i Polen:

Det här är Grenadia, henne har jag inte ridit men min mamma red henne en gång på longerings lina =)





Det här är Dumna, henne har jag inte heller ridit men hon är fin :)





Det är Desperado, den fina hingsten som jag red idag, min favorit! :D





Det här är Paradisso, han red min lillasyster idag. Den största men snällaste hästen i stallet, snygg är han också!





Här är Bramin. Riktigt snygg häst, massor med muskler! Mums! Red han förrförra gången, rätt kul att rida :)



Så nu har ni fått se lite Polska hästar ;P


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0