Mycket ridning blirre nu!

Hej! Förlåt att jag inte har bloggat på en dag nu men inte orkat och inte haft tid och så har jag inte haft internet fram tills kl. 16.00 idag. Men iallafall så har jag ridit idag, red ju Desperado som sagt. Han var super duper fin! Men ändå lite busig och unghästig men jag gillar det, bara lite kul när hästar blir busiga då får jag med lust att bara busa hahah! När vi skulle galoppera så tänkte jag bara fram i snabb bus galopp hihihi :P Och så blev det har fick sådan fart att han sprang om alla hästarna! Underbar häst! :D <3

Min lillasyster ska inte rida mer, säger inte varför för hon kanske inte vill att jag ska skriva det här men det var iaf en bra anlednig/problem som hon har försökt få bort på 1,5 år men nu så tar hon en paus från ridningen. Och vi köpte ett sådant grej att man köper 8 ridlektioner mycket billigare alltså och nu har vi 5 kvar så jag får nästa rida varje dag innan jag ska hem. Så jag ska rida imorgon med, då ska jag ha en häst som heter Paradisso största hästen i stallet heheh! Men det kommer nog gå bra! Min lillasyster red han förförra gången och hon var jätte nöjd. 

På fredag åker jag till min mammas släkt. Ska åka tåg i 4 timmar och ska vara där över helgen så då kommer det inte bli något bloggande. Inget facebook eller något, inget internet enklare sagt. Men sen när jag är tillbaka så komme rjag blogga som vanligt. Skriver kanske något tidsinställt till helgen :)  Det ahr varit en underbar dag idag! Precis som alla andra dagar då jag är i stallet och rider. Blir så himla glad av det! :D
Sov gott och hörs imorgon! 
Ps! det var över 30 grader i skuggan idag! :S 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0