Rubrik?! :o

Heeey!
Hann inte blogga igår. Vi var och beställde nya möbler =)) För mig blev det ett nytt skrivbord för det var inte alls länge sen jag fick nya möbler men mitt skrivbord är i alla fall inte fint så tur att det blir ett nytt nu då! 
Sen var ju första fotbols EM matchen igår med så jag kollade på den. Det var Polen mot Grekland Polen gjorde 1 mål i dom första 3 minuterna XD Men sen så slutade det jämt, men bättre jämt än att förlora ;P

Vet inte riktigt vad jag ska göra idag men kanske åka till någon köpcentrum eller något ;)
Nu någon gång i veckan få vi ringa och boka ridningen med! Yeeeess! Alltid lika kul att rida i Polen, man lär sig jätte mycket på bara en lektion! 

Här får ni en bild på Sammy <3



COOOOOL cheeeyy!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0