Skulle ju blogga mycket nu :/

Förlåt igen men jag har inte orkat blogga. Det är ju faktiskt mit blogg..
Men jag ska försöka med 1 inlägg per dag i alla fall :)
Igår så var jag hos Klaudia och vi spelade någog spel som heter Helo, tror jag XD Det är ett sånt pangpang spel ;P Älskar såna spel! Och jag är fett grym på det med, NOT! Sen åkte vi med våra pappor som skulle spela tennis och vi spelade lite med. Hahah! Jag med mitt super duper dåliga bollsinne hahah! Ne, med det gick ju inte jätte dåligt kanske därför att Klaudia inte heller har något bra bollsinne, hihih! 

Imorgon är det något jätte kul på G! :D Ska först åka in till stan och köpa en ny säkerhetsväs :) Sen åker jag någonstans för att göra någonting. Men det får ni reda på imorgon när jag vet hur det ska bli säkert ;)
Hoppas att ni har haft en awesome helg å ha det bra!


Saknar Samantha <3 Men jag kommer åka och hälsa på henne ofta!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0